Rosie!

Idag gick jag i skolan 10-12, hmm lång dag! Sedan slog jag en pling till Rosie min vän och träffade henne nere på stan. Så himla kul att träffa dig igen, honey. Du är så jäkla underbar! Vi tog oss till Subway och köpte varsin sub, sedan slog vi oss ner i en park och åt, solade och snackade oändligt massa skit. Det var livet på en pinne. Efter typ 3-4 timmar begav vi oss in mot stan igen och köpte jordgubbar och cider för att åka hem till Jakob och hänga på hans altan. Det var supermys. Åkte hem igen vid halv nio, hann precis till Grey's. Har tittat på det, Morgonsoffan och nu SATC. Det var en kanondag med andra ord och jag har blivit brun som grädde på moset. TACK FÖR ATT DU FINNS, ROSIE. Jag kommer sakna dig när du drar tillbaka till fkn England. Vi ses snart älskling.

Rebecka

Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0