Godnatt

Sådär, nu har vi ätit mackor, druckit te, läst H&M-katalogen typ tre ggr, tittat på både IASIP och D&G så nu är vi redo för sääängen. Matil har redan somnat iofs, hehe. Jag är supertrött. ska bara gå och smörja in fejset med nattkräm och sedan smörja in läpparna med vaselin och SEN sova!

Morgondagens planer: förmiddagen går åt till shopping i stan, sen picknick i Stadsparken med nåra av matils polare. Sedan ska vi till nån grillfest hos nån random pojke på eftermiddagen/kvällen innan jag tar 23-tåget hemmåt igen. Gah, även fast det är typ ett dygn kvar tills jag är hemma så vill jag inte. Vill vara kvar här i Uppsala med min kära kusilin. så kul! Nejmen då måste man hem o packa till bullen och jag suger big times på packning. Gooosh. Fast bullen ska bli kul :) och jag saknar min lilla Mimmi just nu faktiskt. Om du läser detta bästavän; jag ringer imrogon nån gång på dagen!

Nån mer jag saknar är Max <3

GODNATT MED ER, VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Alice

VAd hände med david? va inte ni på g förrut? har ett minne av nån david som du gilla? hhehe :)

2008-07-31 @ 03:20:08

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0