Vår nya lägenhet?

Ja, i fredags var ju jag och mamma (med Maxi i släptåg hehe) och kollade på den där döfina lägenheten vi kanske ska köpa. Ni vet jag snackade om den förrut. Och jag måste bara säga det: den är sjuuuukt snygg. verkligen vår drömlägenhet. Vi la ett bud där och har lagt ytterligare två eftersom budgivningen sker online eller via mäklarens tlfn. Den avslutas 22.45 ikväll och vi leder just nu!!!! Vore så jävla kul om vi flyttar dit. Den var så fin, så fräsch och så perfa. ett rum "över" som vi gör till en walk-in-closet och dessutom döafint kök, nyrenoverat badrum och ja, underbart. Det är ju en etagevåning (med två våningar alltså) och det gör inte saken sämre. Perfa perfa!

Gode Gud, jag ber dig sällan om tjänster men nu: låt oss få lägenheten. Amen. hihi.

<3

Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0