Svar till Lotta

Fick denna kommentar av Lotta nyss:

Jag har hängt med din blogg rätt länge nu, o jag kmr ihåg när du var tillsammans med Lukas (hette han va?) som gick i din klass. har en fråga nu: kommer han gå i din klass nu och hur kommer ni överrens? Kul att veta bra, du behöver inte svara om du inte vill. :) kram kram.

Svaret på den frågan är lite chockerande för mig också. men jag kan börja med att återberätta historien för er nya läsare. Lukas kom till min klass runt jul förra året. Vi blev pangkära direkt och inledde ett förhållande som var det bästa jag haft. Vi var tillsammans tills i början av juni då det hände en grej som fick mig att göra slut. Nej det var inte otrohet som många trott, det var något annat, något mer personligt som jag inte vill säga. Hur som helst så klarade vi av att inte umgås i skolan tills sommarlovet började och vi har bara setts en enda gång udner lovet, det var på en fest. Men vi pratade inte och umgicks inte alls. Vi har pratat en gång på tlfn också för inte så längesen. Nu är det såhär att jag börjar skolan på torsdag och han går ju i min klass. Eller nej, fel, han gick i min klass förr. Han ska nämligen byta klass enbart för att jag finns i den gamla klassen. Jag tycker det är oerhört tråkigt, vill vara vän med honom men det vill inte han för han har fortf känslor kvar, det har han sagt. Så det är så det ligger till och jag tycker det är svintråkigt.. :( Och egentligen vill jag bara ha tillbaka honom som min pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Lotta

I see. Hoppas det blir ni igen då ;)

2008-08-20 @ 00:49:49

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0