SÄMST!

Vilken fet jävla sucker jag har varit på bloggning lately. Men skolan har ju dragit igång med allt vad det innebär, min dator och krashat och jag har breakat med Max.. Livet är rätt tungt just nu så jag skulle verkligen vilja skriva av mig någonstans, tex här.. Men jag känner mig too private så jag har skapat en hemlig blogg, med lösenord och grejer. Only for me liksom. Känns riktigt skönt faktiskt, att veta att ingen läser vad man än skriver. Där skriver jag om alla mina små vardagsproblem jag har. Men om man tänker efter så är jag så spoiled eftersom jag ändå har det mesta man behöver: familj, kärlek, glädje, vänner, mat, tak över huvudet ,värme, trygghet, skratt, kläder, pengar - you name it. Ändå klagar jag över allt jag inte har när det finns folk som knappt har mat för dagen, eller någonstans att sova och det får mig att vilja spy på mig själv faktiskt. Så allihopa out there: var glada för det ni har - var inte ledsna för det ni inte har, det finns ALLTID folk som har det värre.

WISDOM FROM REB.


Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0