Operation flyttning

Imorgon ska jag påbörja operation flyttning genom att packa i lite småsaker i olika lådor samt planera hur den stora packningen ska gå till. Mamma pratade med vår mäklare för ett tag sen, han ville lägga ut vår lägenhet redan den 20 augusti. Det är på onsdag!! Sen kommer det vara två visningar: 4 och 9 september. Sen sker budgivningen fram till och med den 12. Så det är verkligen snabba puckar. Ska ha flyttat det mesta till den 4e, mäklarfirman stylar lägenheten tills visningarna. Soffa och sånt kan vara kvar men personliga saker ska ut. Asså shit jag är så pepp på att flytta. Trots att jag komemr flytta från min bästa vän. Nu bor vi nästan grannar men sen kommer det vara en bit mellan oss, men ine så mkt att det hindrar oss från att träffas every day! Nej aldrig <3

Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0