MAX ÄR JU HÄR

Sorry för kass uppdatering idag & igår men Maxiboy är ju här ffs. Inte ska man väl sitta och fisa vid datorn då, nehejdu så patetisk är jag då inte ska ni veta. Men nu när jag skriver kan jag ju lika gärna uppdatera er lite vad som hänt de senaste dagarna. igår kom han, min lilla sötnöt. Var supermys att träffas igen, det var ju ett tag sen. Vi åkte hem med hans grejer, han fick en liten guidad tur i lägenheten, hehe. Sen drog vi ner på stan och träffade Jakob, Patrik och Mimmsan - mina bästavänner. Mimmi träffade han ju när vi va på gotland men herrarna var det första ggn och dom verkade gilla varandra skarpt, kul det! Vi gled runt och spanade i butiker samt fikade innan vi åkte hem igen och åt middag som morset hade lagat. Sen drog vi (vi=me and him) på bio och såg The Dark Knight. Den var grym! En av de bästa movies jag sett lätt. Och jag saknar lilla Heath <3 RIP, mannen. Sen åkte vi tillbaks hem och avslutade kvällen med lite mys och film igen. Idag gick vi upp hyfsat early och åt frulle. Sen lät mamman Max köra hennes bil (tusen miljarders kors i taket, det är ju hennes lilla pärla. Her precious.) Vi (vi=alltid jag och max) åkte med den runt samhället, checkade läget innan vi begav oss ut till en liten strand. Visst det var inte soligt och varmt men det var en ganska skön dagl lite småmolning sådär. Vi satt där med en engångsgrill och hade en helt underbar dag! Sen åkte vi hem och här åt vi dinner som mamman återigen lagat. Nu har vi ätit, kollat på film och nu sitter jag här som nu förstår. Imrogon ska vi på visning för lägenheten jag och mammsen eventuellt ska köpa! Kommer bli så himla kul att se den, hoppas jag förälskar mig i den.

Medan Max kollar på 40 year old virgin ska jag blogga lite :)


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Hej du, stiliga brud! Jag vill bara säga att jag tycker du är sjukt snygg, en riktig hotchick! (Jag har smygspanat på dig rätt länge nu). Keep it up med allting så kanske jag avslöjar min identitet så småningom! Puss från en liten hemlig beundrare <3

2008-08-14 @ 22:37:46

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0