Mah njuv plejz yao

Ni som läst ett tag vet att jag F L Y T T A R snart! Yeah that's right man. Me and my lovely mother drar in mot centrum och har skaffat oss en etagevåning med walkincloset och grejer. Det är tokafint och jag älskar det so much. vår lilla söta lya liksom. Mjao! Gamla huset lades ut 20 aug och visningarna är 4 & 9 sept. Har redan höjt det ursprungliga priset emd ett par hundra tusen - fatta sen när det blir visningsdags, då kommer det bli fight vill jag lova! Moahaha. Huset säljs den 12! Har iaf flyttat det mesta nu, sover dock här i the old house men det är typ bara sängar och soffa kvar. Och köksinredningen. Själva dekorationen och "piffet" fixar mäklarna vid visningarna. Söndag - måndag är första natten vi kmr sova i nya. Har köpt dit nya sängar, Hästens glassarbäddar. Så jävla nice. Längtar till vi flyttar in på riktigt som troligtvis blir den 2/9 på tisdag. Gosh ska bli så kul. <3

Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0