Music is the shit

Jag älskar musik, jag lyssnar på musik hela tiden. Vid datorn, i sängen, på bussen, på promenad, i skolan - everywhere! Och jag lyssnar på det mesta faktiskt, men mest gillar jag band så som Coldplay, The Killers och Death Cab For Cutie och artister som Kate Nash och Håkan Hellström. Ibland får jag världens cravings efter gamla goa låtar som jag lyssnat på vid vissa tillfällen eller för längesen. Ni vet, låtar som påminner om någon speciell händelse eller "period", kan vara både negativt och positivt. Nu har jag fått ett sånt craving igen: Håkan Hellströms Känn ingen sorg för mig Göteborg dånar ur min högtalare. Den är så jävla bra, och det har jag tyckt i en evighet. Så jävla bra var orden.

 

TA MIG TILL KÄRLEK. TA MIG TILL DANS.


Kommentarer
Postat av: Stina

GE MIG ARSENIK (bambambam).. <3

2008-08-18 @ 23:53:20
Postat av: Patricia

Pure love <3 HH IS THE SHIT.

2008-08-18 @ 23:57:57
Postat av: Sammi

Tell me about it, han är verkligen K U N G E N.

2008-08-18 @ 23:59:32
URL: http://simmalugntsammi.blogg.se/

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0