He's gone again

Max åkte hem med 20.05-färjan nu ikväll and I already miss him. Har varit fem underbara dagar, det var så himla mysigt att ses igen. Men... jag vet inte hur fortsättningen blir. Visst jag gillar honom så himla mycket, men jag suckkk på longdistance relationships. Sorgligt men sant. så jag vet inte hur vi gör. Ska väl prata lite om fortsättningen sen, det är ju bra om vi båda kommer överrens om nått. Så max, när du ser det här är du antagligen hemma och kan ringa mig. Har alla fall haft superdupermysigt med dig <3 PUSS!

Nu: back to basics. berättar lite om helgen snart..


Kommentarer

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0