Härlig avslutning på sommarlovet

Jag börjar skolan i övermorgon, på torsdag alltså. Känner ingen större ångest inför det, har ju en trevlig klass och så. Förra året var väldigt chill - korta dagar, få läxor osv men nu i trean blir det oerhört mycket tuffare. Det är meningen att det ska vara så: ettan hyffsat hård, tvåan lugn och trean väldigt tuff . Så är det på min skola. vet inte vad jag tycker om det egentligen men det är väl bara att acceptera.

Allafall, idag var det supersoligt och härligt så det kunde inte vara en bättre avslutning på lovet. Får dock se hur det blir imorgon men enligt SMHI får vi cirka 20 grader och sol/moln här då. Låter nice! Ska träffa tjejgänget (Mimmi, Wilma, Samanta, Karoline och Minna) och picknicka, myspys! har saknat er girls <3.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har hängt med din blogg rätt länge nu, o jag kmr ihåg när du var tillsammans med Lukas (hette han va?) som gick i din klass. har en fråga nu: kommer han gå i din klass nu och hur kommer ni överrens? Kul att veta bra, du behöver inte svara om du inte vill. :) kram kram.

2008-08-19 @ 17:05:46

Kladda ner en liten snäll rad här:

Ditt söta namn här:
Stammisar klickar i rutan.

Din mailadress, som bara jag kan se här:

Om du har en blogg - skriv adressen här:

Dags att berätta vad du vill säga till mig här:

Trackback
RSS 2.0